Sunday, August 28, 2011

Plopp...





Är en supersvamparna på väg att ta över våra gator tro?

10 comments:

Kim said...

very cute

commuknittea said...

this is so awesome, how did you get it to stand?

Centi said...

This is just too cute!

Streetart WSR said...

Underbart!

Aneta said...

Shit vad ballt det ni gör är. Jag började sticka i tisdags. Är en så länge är jag urusel, men jag är på god väg. Nu åker vi :-)

Hannah Wiklund said...

Jag skulle behöva komma i kontakt med Stickkontakt angående en workshop lördagen den 12 november i Stockholm. Vart kan jag höra av mig?

Anonymous said...

Kan inte någon av er kreativa människor sticka/virka något fint till hissbanan mellan Liljeholmen och Nybohov? Den stackars "konduktören" som jobbar där i mörkret hela dagarna behöver något mjukt och färgglatt att titta på. Tack!
/Anna

Anonymous said...

Hihi...
Det hade vart kul.
Men har du sett att det finns en vindpinad virkning i nybohov? Utanför 97 an : )

Maskan

Anonymous said...

Hej!
Jag skulle vilja komma i kontakt med någon av er för en intervju. Behöver snabbt svar.
Vänliga hälsningar
Nille
nilleza@yahoo.se

Skälva said...

I like this transformation of the tiles very much. To change a space is a intresting task.

We do it in a different way. Check at
www.skälva.se